![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jollei ole tarvetta kovin suurille palasille, niin voihan paikallisilta konepajoilta kysellä ns. romukopasta. Tattarinsuollakin on jos jonkun näköistä metallipajaa. Ai mää vai turuust
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:Läjä peltiä | Lanzari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.01.2008 22:52 |
| ajoalueet pääkaupunkiseudulla | L200-01 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 24.09.2005 00:27 |
| Tuulilasin vaihtopaikkoja pääkaupunkiseudulla? | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.03.2005 09:04 |
| Offroad paikkoja pääkaupunkiseudulla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.11.2004 11:24 | |
| Liukas keli yllätti autoilijat pääkaupunkiseudulla | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 1 | 11.11.2003 12:14 |