![]() |
Mistä peltiä Pääkaupunkiseudulla
Pitäis vajaavetoista alkaa hitsaamaan nippuun, ja peltiä tarttis. Mistä kannattaa mennä kyselemään ?
-J- |
stark petikko vai onko se martinlaakso.....
jos jostais saa halvalla niin mulle kanssa tietoa niin voisi enemmänkin hakea. Tää on taas vaan mun mielipide. |
Jollei ole tarvetta kovin suurille palasille, niin voihan paikallisilta konepajoilta kysellä ns. romukopasta. Tattarinsuollakin on jos jonkun näköistä metallipajaa.
Ai mää vai turuust |
Lainaus:
_______________________________________________ Maalla on mukavaa Nerd-O |
Itse olen ostanut peltiä K-Raudasta Merituuli.
Pelti on sen verran halpaa ettei sitä kannata kovin monesta paikkaa haeskella menee polttoaineeseen enemmän kuin saa alennusta. Starkki taitaa olla kallein rautakaupoista, kortilla saa sen verran alenusta että pääsee tasoihin muiden normaalihintoihin. Land Rover on sama maastoautoissa kuin Catepillar puskutraktoreissa Discovery 300 tdi, Range Rover 3,5 |
Lainaus:
Taisi olla 2m2 pellit 0,75-1mm paksuisina jotain 18-30eur paksuuden ja sinkityksen tai sen puutteen mukaan palkkeja, putkia, lattoja yms löytyi noutopihasta ja hinnat olivat suolaisia... Eli jos yhden peltilevyn tarvii niin tuolta voi ostaa mutta suurempaan tarpeeseen ei kannata hakea. Motonetista tuon K-raudan vierestä saa: Pelti 0,8mm 50x100cm 96-00020 9.90eur Tuo käy pikkutarpeeseen ja kulkee henkilöauton sisällä. Hinta ei ole edullinen... Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 07:21 (GMT +2). |