![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Väärin!! Ohjauksen herkkyys tehdään simpukan/hammastangon venttiilipaketissa. Suhina kuuluu siitä venttiilistä, joka aukeaa, kun momentti rattiakselilla kasvaa.
Pumpun ylipaineventtiili astuu peliin, kun käännät maksimivoimalla rengasta rotvallia vasten. Eli kysymyksessä on vain MAKSIMI VOIMAN säätö. Jos hihnapyöriä muuttaa, muuttuu vain pumpun tuotto isommaksi, eli maksiminopeus jolla rattia voi pyörittää tehostetusti. T PasiK pasi_p_kuusela(at)hotmail.com Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MIG/MAG Hitsauskoneen säätäminen | jkholma | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 14.03.2008 23:32 |
Hj:n ohjaustehostimen hihna | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.01.2008 21:32 |
O: hj 61:sen ohjaustehostimen pumppu | Justiina | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.12.2007 17:31 |
La:n lähetys tehon lisääminen | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 08.09.2007 16:14 | |
Pyöränkulmat ja säätäminen | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 23.07.2003 09:21 |