![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Miten tuon vaparin kytkimen saa kestämään turbotuksen jälkeen? Itsellänikin on vasta turbotettu sd33 ja heti alkaa kytkin luistamaan... Tarkoituksena on korjata kytkin turbon kytkimen osilla, mutta mitkä osat mahtuu vaparin kytkinkoppaan? Riittääkö jos laittaa turbon kytkinlevyn ja painelaakerin(sama kuin vaparin?) vaparin paineasetelmaan? Vai pitääkö ottaa kaikki turbon kytkimen osat ja sorvata hieman et mahtuu vaparin kytkinkoppaan? Vai tyydynkö laittamaan vain uuden vaparin kytkimen ja valmistaudun henkisesti siihen ettei ole kovin pitkäikäinen...? Nim. Auttakaa vasta-alkajaa!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
| HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
| l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
| 3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
| Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |