Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 02.07.2007, 20:25
patriot4x4:n Avatar
patriot4x4 patriot4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 804
Perusasetus

voi kiristää periaatteessa vanhallakin holkilla ja laakerilla,jos laakeris ei oo jälkiä. on vaan vähän tarkka juttu se vanhalla holkilla kirraus. voin laittaa ne "vanhan holkin" momentit huomen,ku ei muista ulkoa ja dokkarit on tallis. kiristyshän tapahtui sitten laipasta,ei mutterista,ja viisari avaimella,ei millään niksuttimella. uuden holkin momentti oli joku 19,6kiloo.. ja liikkeelle lähtö(hampaiden välissä)joku 0.6-0.9kiloo,korjatkaa jos muistin väärin.. vanhoilla kilikoilla liikkeelle lähtö vähän löysempi.

-Schillinger-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pinolin laakerin kiristys pilariporakoneella Sten Tekniikka & Jutustelu 5 26.10.2007 21:14
hj pinjonin kiristys Tekniikka & Jutustelu 3 16.02.2006 19:39
Takapyörän laakerin kiristys pkarlstedt Tekniikka & Jutustelu 13 08.02.2006 06:13
Pinjonin kulma ja laakerin voitelu? JF Tekniikka & Jutustelu 14 09.01.2006 11:29
HJ pinjonin laakeri? SISU Tekniikka & Jutustelu 8 18.01.2005 21:30


Sivu luotu: 11:35 (GMT +2).