Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.06.2007, 09:21
Masu Masu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 15.06.04
Sijainti: Loppi
Perusasetus

En ole tilaaja enkä ole ollut tilaaja, mutta minuakaan nuo ATV jutut ei kiinnosta ja niitä on liiaksi minun makuuni. Joskus on muutaman lehden irtonumero ostanut.

Mutta yleiseti täytyy ihmetellä sitä että Ex_inkkari kertoo hyvän syyn miksei enää halua tilata ja siitä vetää vaikka ja kuka herneen palkoja ja joulukuusia nenukkaan. Suomalaiset tuntuu olevan muutenkin turhan kilttejä antamaan palautetta toisaalta se miten palaute otettaan vastaan, meinaa itku päästä.

Jos lehti olisi minun niin kyllä minua vaan kiinnostasi tietää joka ikiseltä entiseltä tilaajalta miksi tilausta ei jatketa tai miksi se loppuu. Siitä voi sitten miettiä kannattaako vanhoja lukijoita miellyttää vaikko saako tuhatketaisen määrän uusia kun tekee juttuja vaikka offiaiheisesta puketumisesta tai ATV höntiäsmyrkyistä.

Mitä tulee lehden sisällön hankintaan niin jos minä maksan lehdestä niin minä oletan että lehden tekijät hankkii sisällön jos näin en käy voin aivan hyvin ostaa toisen lehden jonka eteen työtä on tehty. Minusta on hyvä että on kotimaistakin yritystä tällä saralla ja toivoisin sen menestyvän.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Difflock lehti james_III Linkit 2 08.03.2008 11:48
4*4 lehti ? offipete Tekniikka & Jutustelu 8 08.02.2006 12:01
LRO Lehti rm67 Chit-Chat 11 15.01.2006 16:41
lehti jousen kiinnike hietsu Tekniikka & Jutustelu 7 02.12.2004 17:32
Lehti+kierrejouset Mutamies Tekniikka & Jutustelu 9 12.09.2004 18:50