Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 30.04.2007, 20:26
Markol:n Avatar
Markol Markol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 27.10.05
Sijainti: Salo/Suomusjärvi, Finland.
Viestit: 478
Perusasetus

Tattis oikaisusta! Toi takavetari homma olikin uusi tieto. Yksi koitti ostaa multa olikohan se nyt perää ja hän antoi vetarin mittoja jotka ei täsmännyt noihin mun vetareihin niin tultiin siihen tulokseen että takavetareissa olisi eroa. Etuperässähän muuttuu vetarien kokokin sentään 410->413 murros-akseli paketilla niin tuntui luonnolliselta että takavetaritkin olis tukevammat.

Ja perien kestoon vielä että ei niissä diffien kestoissa varmaan ole kauheesti eroa kuin vasta automaattilukon kanssa ja niistäkin ilmeisesti korkkaavat pääasiassa ne tapit. Toi 413:stahan on hieman isompi kuin 410:n niin on rattaissakin hieman kokoeroa.

Eikös sulla Racingrabitti ole edessä ARB mutta mikä on takana?

Marko

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki SJ410 O/M/V Ajoneuvot 1 29.10.2007 17:29
M:SUZUKI SJ410 ETU JA TAKA PERÄT. BERTTA O/M/V Muut 13 06.12.2005 13:03
O:Suzuki SJ 413 perät Racingrabbit O/M/V Muut 0 02.02.2005 12:37
B: Suzuki sj410 Sami_V O/M/V Muut 2 01.01.2005 23:27
O suzuki sj410 tai 413 potzu O/M/V Muut 1 13.08.2004 18:27


Sivu luotu: 00:45 (GMT +2).