![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tattis oikaisusta! Toi takavetari homma olikin uusi tieto. Yksi koitti ostaa multa olikohan se nyt perää ja hän antoi vetarin mittoja jotka ei täsmännyt noihin mun vetareihin niin tultiin siihen tulokseen että takavetareissa olisi eroa. Etuperässähän muuttuu vetarien kokokin sentään 410->413 murros-akseli paketilla niin tuntui luonnolliselta että takavetaritkin olis tukevammat.
Ja perien kestoon vielä että ei niissä diffien kestoissa varmaan ole kauheesti eroa kuin vasta automaattilukon kanssa ja niistäkin ilmeisesti korkkaavat pääasiassa ne tapit. Toi 413:stahan on hieman isompi kuin 410:n niin on rattaissakin hieman kokoeroa. Eikös sulla Racingrabitti ole edessä ARB mutta mikä on takana? Marko |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki SJ410 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.10.2007 17:29 | |
M:SUZUKI SJ410 ETU JA TAKA PERÄT. | BERTTA | O/M/V Muut | 13 | 06.12.2005 13:03 |
O:Suzuki SJ 413 perät | Racingrabbit | O/M/V Muut | 0 | 02.02.2005 12:37 |
B: Suzuki sj410 | Sami_V | O/M/V Muut | 2 | 01.01.2005 23:27 |
O suzuki sj410 tai 413 | potzu | O/M/V Muut | 1 | 13.08.2004 18:27 |