Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2007, 18:24
Kelju.K:n Avatar
Kelju.K Kelju.K ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 28.02.03
Sijainti: Uusikaupunki
Viestit: 208
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tuo offsettien muuttaminen ja levikkeet onkin sitten toinen juttu, sillä tuskin alkuperäinen rengaskoko "normioffseteilla" levittää liikaa.

Sisäpiiri rules
Ei varmaan levitä kun ei levitä tuo 235:kaan alkuperäistä leveämmällä vanteella.

Tyyppitiedoissa (katsastuksen tietokoneelta) vaan nykyään lukee [u]"225x70x15 vaatii lokasuojan levikkeet".</u> (lisätty jälkikäteen):kö ??

Ihmettelen vaan että miks?? Ei käy mun järkeen...



Jos tarvitset auttavaa kättä
-Etsi hihastasi

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Liian kapea vanne? Tekniikka & Jutustelu 10 20.12.2007 14:04
Liian hapokasta, ei pysty -P- Chit-Chat 4 25.09.2007 10:26
Hakusana on liian lyhyt?????????????????????? PIRSSI Chit-Chat 15 19.10.2006 19:28
"Liian" siisti HJ hector Chit-Chat 3 21.10.2005 15:37
Onkohan jo liian hieno? hector Chit-Chat 6 22.09.2005 19:15


Sivu luotu: 17:55 (GMT +2).