Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 25.02.2007, 21:24
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

en tiiä minkälainen sen kaasuvivun kuuluu olla mut kaverin hiace teki samanlaisen tempun ja vika lähti ku vaihto syöttöpumpun.. purkivat sit vielä sen vanhanki ja joku tappi sielt oli mäsänä.. tarkemmi ei osaa sanoo ku en ite ollu mukana..

"On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön, vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön" -Juice-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MYYTÄVÄNÄ Kaasu-sähkö Jääkaappi VOI POISTAA regular O/M/V Muut 12 18.09.2006 21:56
Range & iskarit, kaasu vai neste? Masu Tekniikka & Jutustelu 8 08.05.2006 10:34
Kaasu hirtti HJ-61:ssä Tekniikka & Jutustelu 3 23.10.2005 19:45
Bensa / kaasu sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 19 17.09.2005 20:36
Lantikka on täys traktori Tekniikka & Jutustelu 14 20.04.2005 21:41


Sivu luotu: 15:05 (GMT +2).