![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
en tiiä minkälainen sen kaasuvivun kuuluu olla mut kaverin hiace teki samanlaisen tempun ja vika lähti ku vaihto syöttöpumpun.. purkivat sit vielä sen vanhanki ja joku tappi sielt oli mäsänä.. tarkemmi ei osaa sanoo ku en ite ollu mukana..
"On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön, vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön" -Juice- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| MYYTÄVÄNÄ Kaasu-sähkö Jääkaappi VOI POISTAA | regular | O/M/V Muut | 12 | 18.09.2006 21:56 |
| Range & iskarit, kaasu vai neste? | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.05.2006 10:34 |
| Kaasu hirtti HJ-61:ssä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.10.2005 19:45 | |
| Bensa / kaasu | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.09.2005 20:36 |
| Lantikka on täys traktori | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 20.04.2005 21:41 | |