![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Edelliseen vielä liittyen niin on myös tarkka hihnojen kireyksistä että on oikein.Koneita suunnitellessa huomioidaan myös hihnojen välityksellä toimivien apulaitteiden aiheuttamat kuormat kampiakselille.Korostuu isommilla pyörimisnopuksilla ja suurilla kilometreillä.Todennäköinen syy on kuitenkin pultin väärä aukaisu ja kiinnitys.Aikoinaan oli paljon kampiakseli vammoja jakohihnan vaihdon takia.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ vetoakseli katkes | SISU | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 16.06.2009 23:14 |
| Hiluxista tietoa | reissumies37 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.04.2008 10:25 |
| Keino irroittaa kampiakselin kiree pultti | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.07.2007 09:54 |
| Hiluxista Flatbed? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.05.2007 20:40 | |
| hiluxista | Karhu67 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.05.2005 14:25 |