Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.02.2007, 07:34
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.290
Perusasetus

Samalla tavalla vanha datsuni olis varmaan rusinaksi mennyt vaikka olis ollu uusi. 70-luvulla ei varmaan ole niin kiinnitetty huomiota takaluukussa istuvien kolariturvallisuudessa kun törmäys tulee takaosaan.
Olis nyt edes kertoneet noi 15 vikaa, jos olivat niin ratkaisevassa asemassa. Oon huomannu että kun vanha ruosteinen (maasto)auto osuu johonkin ja ihan terveen näköinen pelti vääntyy, saattaa sieltä paljastua karu (ruosteinen) totuus.

FinnDRZ, jos ihan nykäisemällä oli turvavyö irronnut, niin se olis varmaan tarvinnu huomata. En mä kyllä silti toivo että katsastusmies alkaisi auton sisustaa hirveesti potkimaan..

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kannattaa puhua paskaa tjl Chit-Chat 3 04.02.2007 12:51
Mitä kannattaa maksaa hj:stä? amis Tekniikka & Jutustelu 9 03.07.2006 16:49
mistä kannattaa aloittaa??? Tekniikka & Jutustelu 8 22.10.2005 18:05
Tarkka hajuaisti SamppaFIN Jokes 0 23.07.2002 12:39
Valittaminen kannattaa aina Lars This And That 0 15.02.2002 01:47


Sivu luotu: 17:32 (GMT +2).