Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.02.2007, 10:35
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kajaanissa minun mielestä alkaa karkaamaan käsistä hinnottelu, "normaali" hinta on 5e neliö ja sähköt+vesi päälle.
Mitenkä on muualla suomessa?
-Kehitys kehittyy, mutta kumpaan suuntaan?!
Jos alkaa miettiä harrastuksen kalleutta niin kannattaa lopettaa koko touhu. Et kai kuvittele että tallinomistaja kustantaa sinun harratsuksesi!! Pitäähän sijoitukselle saada tuottoakin! Täällä pääkaupunkiseudulla jo pelkkä yhtiövastike voi lähennellä tuota hintaa.
Ei muuta kun rakentamaan omaa rakenteluhallia niin "vuokrakurimuksesta" pääsee! Kallistako?
Elämä on!!

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HARRASTE -luokan sarja PERUTTU -B- Tapahtumat 49 17.06.2007 22:44
Harraste Stanu Masi Tekniikka & Jutustelu 56 26.05.2007 22:21
Harraste auton esitteitä Ex_inkkari Chit-Chat 11 05.04.2007 07:39
M/V: Harraste LJ O/M/V Muut 3 31.07.2005 18:36
Käyttö / harraste 4x4 Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 33 19.11.2003 15:57


Sivu luotu: 17:49 (GMT +2).