Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.01.2007, 14:38
h-a-r-z-a:n Avatar
h-a-r-z-a h-a-r-z-a ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.04
Sijainti: Vantaa, .
Viestit: 528
Perusasetus

Nyt ei taas ymmärrys riitä.Jos autossa on vaikka ihan oikeat kilvet,eikö sen pidä olla tieliikenneasetusten mukainen?Jos siinä on siirtokilvet,eikö senkin pidä täyttää asetukset?Miksi täällä kysellään kuinka paljon laiton auto voi olla?
Minusta alkaa tuntua että tehdään tuuman paksu sääntökirja ja eletään sen mukaan sitten.Ei rallissa ole koskaan tälläisia ongelmia ollut.Siinä sentään on ryhmiä ja luokkia paljon,säännöistä puhumattakaan.

Sääntöjen noudattaminen ei kuitenkaan vaadi kuin luetun ymmärtämisen.
Ryhmäjako tehdään sen mukaan,kuinka laki antaa myöden.
Kaikki modit ja protot sitten ajelee vaan trialia.

Avautuminen silloin tällöin tuntuu ihan hyvältä...jos viel saisi Tukholman reissun "bongaukset" esiin..oli meinaan lelukaupassa kaikkee
hienoo..
Nyt tämä on sitten täälläkin...

...on tosta joku menny..

Viestiketju on lukittu

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 15:59 (GMT +2).