![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Nyt ei taas ymmärrys riitä.Jos autossa on vaikka ihan oikeat kilvet,eikö sen pidä olla tieliikenneasetusten mukainen?Jos siinä on siirtokilvet,eikö senkin pidä täyttää asetukset?Miksi täällä kysellään kuinka paljon laiton auto voi olla? Minusta alkaa tuntua että tehdään tuuman paksu sääntökirja ja eletään sen mukaan sitten.Ei rallissa ole koskaan tälläisia ongelmia ollut.Siinä sentään on ryhmiä ja luokkia paljon,säännöistä puhumattakaan. Sääntöjen noudattaminen ei kuitenkaan vaadi kuin luetun ymmärtämisen. Ryhmäjako tehdään sen mukaan,kuinka laki antaa myöden. Kaikki modit ja protot sitten ajelee vaan trialia. Avautuminen silloin tällöin tuntuu ihan hyvältä...jos viel saisi Tukholman reissun "bongaukset" esiin..oli meinaan lelukaupassa kaikkee hienoo.. Nyt tämä on sitten täälläkin... ...on tosta joku menny..
|
![]() |
| Luokat |
| suunnistus |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Off-Road Suunnistus Cup 2009 | Mylppy | Tapahtumat | 13 | 13.12.2009 16:44 |
| Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
| Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 | RJCOBRA | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2008 19:43 |
| Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
| Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |