![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Bensa runneriin ja 3.0 diesel runneriin taisi saada 32 rengasta katsastettua helpommin. 2.4 dieseliin saa 31:set. Pajerosta en tiedä. Pajero on halvempi ja siinä taitaa olla lehtijouset takana (ainakin vanhemmassa). Runnerissa vieterit takana. Etupään rakentelu kummassakin taitaa olla suunnilleen yhtä vaikeaa. 4runneriin saa kaikenlaisia spacereitä ja palikoita melko helposti tehtyä itsekkin. Muuten kumpikin on japseja ja ruostetta riittää. Oma runnerikin on päälle melko siisti ikäisekseen, mutta hitsata sitä on pitänyt runkonsa osalta ihan jonkun verran.
Edited by - Samppa79 on 26/01/2007 17:03:08 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4runner | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 19.07.2009 23:32 | |
4runner | EEmeli121 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.08.2007 22:21 |
4runner | jorti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.12.2006 21:01 |
M.4RUNNER | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 20.03.2006 21:47 | |
4Runner | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.11.2004 06:58 |