Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.01.2007, 21:16
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Niin, offia en oo vielä paljoakaan ajanu, maantiellä enemmänkin, perheen ykkönen kun vielä on. Mutta on tuo Toyota Suomessa luotettavammassa maineessa, toisaalta samanikäisiä pajeroita ei paljoa metsässä liiku. Toyotaan on (edelleenkin Suomessa) enemmän tarjolla bolt-on palikoita. Pajeron laatikkoa eikä kantta liiemmin kehuta, mutta "oikein" käytettynä täysin toimivia. Maalimalla missä autot on käyttäjille halvempia, ja rakentelu ns. sallitumpaa, niin jo rupeaa Pajejakin löytymään ja niihin kaikkia bolt-on osia kuin toyotaankin. Runnereissa dieseleitä sanovat laiskoiks, 2.5tdic pajerot, eihän ne nekään tykkejä oo... Hintahaitari taitaa noissa olla aikalailla samassa haarukassa, enkä usko että tarjonnassakaan loppuviimein suurta eroa. Varusteita taitaa pajessa olla vakiona enempi, elikkä matkustus mukavuutta...
Itellä on 440tkm ajettu NH- pajero, tosiaan enemmän maantiellä ajettu, eka auto jota en ole suunnitellukkaan vaihtavani....

******************************************
- Power is nothing without traction -
- Pajero 4x4 2.5TDIC + Aurora RT02 33x12,5-15 -

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4runner Tekniikka & Jutustelu 19 19.07.2009 23:32
4runner EEmeli121 Tekniikka & Jutustelu 6 08.08.2007 22:21
4runner jorti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.12.2006 21:01
M.4RUNNER O/M/V Ajoneuvot 10 20.03.2006 21:47
4Runner Tekniikka & Jutustelu 7 19.11.2004 06:58


Sivu luotu: 06:42 (GMT +2).