Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.01.2007, 09:26
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

kyllä monttukin on hyvä, nopeat tarkistusjutut auton alla helppo tehdä kun ei tartte nostaa ja laskea, lisäks monttu antaa vielä lisää tilaa auton alle, ja säilytykseen mahdollisuudet myös, montunhan voin peittää kannella silloin kun sitä ai tarvii, esim ritilällä - mielestäni monttu on aina paremmin hintansa väärti kuin pukkiviritykset

itelle kun synnytetään seuraava talli, niin tulee sekä monttu, että toi -JERKKU- mallin AMI 3.6 - ei muuten ainakaan ton mallin 2 - pilarisen alla pelottanu ikuna rakentaa stRangea, joka painoi noin 2700 kg reissukunnossa, eli kyllä ne tukevia on

tarkkuutta sitten vaan nosturikohtaisesti, kaikkiin ei autoa saa ajaa kuin yksiäpäin, painopiste on ajateltu nostovarsien pituuksissa

-pee-

...ei se satu...

<img src=/smiley/coolgleam.gif border=0 align=middle> Pees hevi Gees <img src=/smiley/coolgleam.gif border=0 align=middle>

jatila offroad ry
rover ystävät ry
#235 slck ry
pähäma ry

team UTZ MAN ZAA

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Hydraulinen nosturi JERKKU O/M/V Muut 0 07.12.2007 23:45
m: alu rampit myyty sami_k O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 25.09.2007 20:34
O: nosturi pick uppiin pee O/M/V Muut 6 09.07.2007 08:09
m:auto nosturi lapikas O/M/V Muut 2 05.07.2007 08:25
M : Nosturi omalla hydrauliikalla 650 e finvalp O/M/V Muut 1 24.08.2005 20:05


Sivu luotu: 09:57 (GMT +2).