![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Yksi vaihtoehto on lisätä iskarin kallistumaa, eli siirtää yläpäätä akselista poispäin ja alaspäin. Näin vakiosikarillakin saa ulosjoustoa lähes rajatta. Ja pysyy silti edullisissa osissa ![]() T, Antti
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Levyjarrut G:n takapäähän | Mörkö | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.01.2008 21:29 |
Mistä kannatas kysellä ohjaus iskaria LJ70:seen! | PatrolAss | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.03.2006 12:13 |
Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |