![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onko venttiili silloin jo paljonkin auki, kun ottaa mäntään?
Siellä ei paljon pelivaraa ole. Esim. LäJän 2L-sarjan koneisiin on 3 eri paksuista kannentiivistettä. Jos on liian ohut, saattaa hipaista mäntään. Jos venttiili on silloin paljon auki, on jaon pakko olla pielessä tai sitten nokka-akselin ajoitukset ovat erilaiset eli nokka akseli on kokonaan toisenlaisesta koneesta. Onko kansi "plaanattu", eli oikaistu. Jos on, onko ventiilin seetejä upotettu vastaavasti. HJ61 -90 & LJ70 -89 Edited by - jpl on 15/01/2007 14:54:49 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
onko 2.3 ja 2.5 pajerossa sama kampiakseli? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.11.2006 13:55 |
Hypoidivetopyörästö pajerossa | maraX | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.11.2006 00:58 |
Pajerossa 33" renkaat ??? ja leima? onko kellään? | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 27.09.2005 08:31 | |
Vetopyörästö-öljyn käry pajerossa? | KooJii | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.03.2005 11:45 |
Erilaisia Toyota kuvia jostain! | toyovoima | Linkit | 4 | 31.01.2005 22:36 |