Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 15.01.2007, 14:49
jpl jpl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.07.04
Sijainti: Salo Märynummi Finland.
Viestit: 430
Perusasetus

Onko venttiili silloin jo paljonkin auki, kun ottaa mäntään?

Siellä ei paljon pelivaraa ole. Esim. LäJän 2L-sarjan koneisiin on 3 eri paksuista kannentiivistettä. Jos on liian ohut, saattaa hipaista mäntään.

Jos venttiili on silloin paljon auki, on jaon pakko olla pielessä tai sitten nokka-akselin ajoitukset ovat erilaiset eli nokka akseli on kokonaan toisenlaisesta koneesta.

Onko kansi "plaanattu", eli oikaistu. Jos on, onko ventiilin seetejä upotettu vastaavasti.

HJ61 -90 & LJ70 -89

Edited by - jpl on 15/01/2007 14:54:49
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko 2.3 ja 2.5 pajerossa sama kampiakseli? pallero Tekniikka & Jutustelu 3 21.11.2006 13:55
Hypoidivetopyörästö pajerossa maraX Tekniikka & Jutustelu 8 05.11.2006 00:58
Pajerossa 33" renkaat ??? ja leima? onko kellään? Tekniikka & Jutustelu 26 27.09.2005 08:31
Vetopyörästö-öljyn käry pajerossa? KooJii Tekniikka & Jutustelu 13 28.03.2005 11:45
Erilaisia Toyota kuvia jostain! toyovoima Linkit 4 31.01.2005 22:36


Sivu luotu: 02:35 (GMT +2).