Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 10.01.2007, 21:04
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Aikoinaan kun suunnittelin yhdistää NP203 alennusvaihteiston NP205:seen niin akselia piti ohentaa ja luonnollisesti uudet poorit.

Ensin akseli piti pehmentää, tälle on oikeakin termi hukassa mutten muista, sitten työstö jonka jälkeen uudelleen karkaisu.

Firma joka teki pehmennyksen ja sitten taas karkaisun sijaitsi silloin ainakin Vantaalla, Kivistön lähellä olevalla teollisuusalueella, siinä Hämeenväylän itäpuolella. Nimikään ei muistu mieleen.

_________________________________

Suomen ainoa ja paras fullsize Hi-lux!

Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vihreestä vessasta pätkä ( rankun lyhennys) sippis Tekniikka & Jutustelu 15 10.05.2006 19:04
hilux:sin lavan lyhennys? tommitt Tekniikka & Jutustelu 10 29.03.2006 16:18
hoijakan lyhennys.. Tekniikka & Jutustelu 3 06.02.2006 19:17
cruiserin lyhennys ttapio Tekniikka & Jutustelu 11 02.01.2005 14:47


Sivu luotu: 01:17 (GMT +2).