Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.01.2007, 19:21
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ainakin minua vituttaa kävellä tiellä minne hevoset on paskonut.

-- Vitut! Mullakin on lukko akselilla --

Nerd-O
Mitä että autoilua harrastava nuorehko mieshenkilö muka kävelisi jonnekin, eihän se nyt mitenkään ole mahdollista.-)) Jos kävelet ja vieläpä tiellä, kaupungissa sen vielä ymmärtäisi, niin et ole todellinen autourheilun (autoilun) harrastaja!!!

Tuosta hevosen paskasta olen samaa mieltä voisivat kyllä kerätä jätöksensä ainakin ihmisten kulkuväyliltä!
Eipä ole lukkoja kuin ovissa


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Avo maasturilla ajaminen ilman ovia, laillistako? vannika Tekniikka & Jutustelu 20 12.08.2012 20:47
Kulutuksen ero maan tiellä? Renkailla... offipete Tekniikka & Jutustelu 5 13.06.2006 12:33
Ajaminen ilman takakardaania? S-V Tekniikka & Jutustelu 15 27.06.2005 22:44
Ei pysy Bertta tiellä Eskimo Tekniikka & Jutustelu 13 16.11.2004 12:19
Nuoriso Tiellä Turmioon! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:24


Sivu luotu: 18:10 (GMT +2).