Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.12.2006, 17:57
hector hector ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 19.03.05
Sijainti: Lappohja (Hanko), .
Viestit: 1.048
Perusasetus

Mullahan ei ole mitään kokemusta roovereista/niiden teknisistä hyvyyksistä/huonouksista ja toivottavasti ei tulekaan<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
Mutta kaks asia olen päässyt vertaamaan, HJ:n "jäykkä" jakoloota ja HDJ:n viskokeskitasauspyörästö. Hodarin saa lukittua jäykäks kun laitta jakolaatikon pikkupuolen päälle, eli maastossa ei mitään ongelmaa. Ongelmat esiintyi maantiellä liukkaalla 5-10 cm paksussa märässä lumessa. En tiedä paljonko johtui renkaista, mutta hodari ei meinannut pysyä millään tiellä bridgestonen Winter Duellereilla kun vastaavissa oloissa en ole koskaan HJ:n kanssa ollut minkäänlaisissa ongelmissa nelivedolla ALLTERRAINEILLA. Olen vieläkin melko ihmeissäni kun HDJ välillä puski ja taas yhtäkkiä vaihtoi "yliohjaukseen". Voi olla että tomaattiloota ja viskojakolaatikko reagoi niin erilailla kuin HJ:n systeemit että mun selkärangassa olevat kokemukset teki vääriä korjauksia . Kokeilin antaa hanaa ja löysätä ja tasakaasua, mutta mikään ei tuntunut hyvältä kun oli auto lähteä näpeistä<img src=icon_smile_angry.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_shock.gif border=0 align=middle>. Voihan se tietysi olla että tilannenopeus oli liian suuri<img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>

HJ61 -89
HDJ80 -94
LJ70 -88
SLCK #68

Edited by - hector on 01/01/2007 19:45:42

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Keski tasauspyörästön lukko? Iltsu1 Tekniikka & Jutustelu 3 30.03.2008 09:20
M.Rangen keski-iskari swamber O/M/V Muut 4 21.08.2005 21:44
M: Trooper/Campo lukko tasauspyörästö 150e humrman O/M/V Muut 2 10.09.2004 22:13
Keskustelu Oraakkelin Kans 2 !!! Rudolf This And That 0 20.10.2002 03:14
Keskustelu "pakkoruotsista" on lopetettava! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:37


Sivu luotu: 12:09 (GMT +2).