Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.12.2006, 22:16
Patrol83:n Avatar
Patrol83 Patrol83 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Kangasala Sahalahti, Finland.
Viestit: 18
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mites, onko sulla kokemusta noista bluebirdeistä? monet väittää todella huonoks servoks, onko tietoa?

Noista servoista on tosiaan ollut paljon juttua netissä, vanhat BlueBirdit oli melko huonoja
mutta nää uudemmat on saanut kehuja hinta/laatu suhteen takia.
Olen hankkinut 2kpl BMS-620MG, BMS-660MGHS (14.6kg), BMS-380MAX, BMS-303(micro), servot ja mitään ongelmia ei ole ollut. Laitoin kokeeksi tähän härveliin BMS-660MGHS servon ohjaukseen, voimaa riittää ja hyvin on kestänyt nää 25h ajot.


Lainaus:
quote:
Kauan on tehnyt mieli hankkia RC auto itelle joskohan sitä nyt sais hommattua..<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

Kumpi olis tohon maastossa kikkailuun parempi polttis vai sähkökäyttöinen? HPI WHEELY KING tommosta katseli näytti ihan käyvältä peliltä mitäs te näistä jotain tietävät olette mieltä tommosesta? <img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>

<center>-87 Lada Niva ¤projekti kesken¤-

-Niva offis projekti *keskenpahasti*-

Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk</center>
Ei polttis vehkeillä tee mitään mettässä. Välitys ongelmat tulee heti eteen ja kytkimiä palaa. Toi HPI WHEELY KING (http://www.hpieurope.com/kit-info.ph...=10822&lang=en)vois olla hyvä alotus auto.

Patrol 3.3 "83"
LJ70 "90"
Audi 5000 "84"

Edited by - Patrol83 on 30/12/2006 22:48:33

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.09.2009, 20:25
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

http://www.youtube.com/watch?v=9DzTPRHE3cY <---- tossa päivitettyä rypemistä
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.09.2009, 21:15
extremetoy extremetoy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.09.09
Sijainti: Norway
Viestit: 48
Perusasetus

My EnrouteBerg Crawler with Kamikaze chassi..

Pretty speical axels..




Some pics of my car:











Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.09.2009, 21:19
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Nice ones! Somebody has a kahuna(too much money) heheheh . I have done all mods my self altought axles are standard but steeringlinks and upper suspensionarms are made by me . Mayby someday i will get some portals on my axial
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.09.2009, 21:22
extremetoy extremetoy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.09.09
Sijainti: Norway
Viestit: 48
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Castrol Näytä viesti
Nice ones! Somebody has a kahuna(too much money) heheheh . I have done all mods my self altought axles are standard but steeringlinks and upper suspensionarms are made by me . Mayby someday i will get some portals on my axial
some friends of me have tested portals on Axial.. and they dont like it.. only give you 1 cm higher car and 2cm wider.. and it break..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.09.2009, 21:24
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Yep i have heard that too but mayby i do it my self then they dont break i can tell you that. But in this time its only drawings and some prototypes and i will tell when its time to get serious.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.09.2009, 21:25
extremetoy extremetoy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.09.09
Sijainti: Norway
Viestit: 48
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Castrol Näytä viesti
Yep i have heard that too but mayby i do it my self then they dont break i can tell you that. But in this time its only drawings and some prototypes and i will tell when its time to get serious.
Sounds good.. Built sounds better than Bought
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.09.2009, 21:24
extremetoy extremetoy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.09.09
Sijainti: Norway
Viestit: 48
Perusasetus

some of my parts..

Enroute Berg axels
Eritex delrin beadlock rims
Panther soft compound m/memoryfoam
Kamikaze kustoms Zero 3.5 delrin chassi og high clearance links
Losi Grappler body
Sidewinder esc
Reedy flash 55 turn motorer
CC bec adjustabel
Hitec 7955 servo 24 kg
Traxxas revo gtr shochs with jato springs
Dig
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
millaisia puskureita boozer Tekniikka & Jutustelu 4 19.04.2006 04:59
RC rock crawlereita Ebay:ssä Mutamies Chit-Chat 10 04.04.2006 20:39
Wobblaus, millaisia kokemuksia ilmiöstä? lepoantti Tekniikka & Jutustelu 17 17.03.2006 14:57
Millaisia kompressoreja pajalla? Mutamies Tekniikka & Jutustelu 17 30.01.2006 20:42
Millaisia keinoja estämään vesivahinkoja? imported_offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 0 04.02.2003 12:40


Sivu luotu: 22:27 (GMT +2).