![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
|||
|
|||
|
luulenpa tietäväni mitä tien pätkää tarkoitetaan ja tosiaan missään ei kielletä ajamasta sinne perille asti missä muistaakseni on puomi vai onkos merkki että moottoriajoneuvolla ajaminen kielletty .eikös sinne merkiin asti silloin saa ajaa vai pitääkö olla meedio että tietää ettei sinne saa ajaa?
maastopyörällä tuolla parivuotta sitten sompailin ja kattelin tuota että onpas ihme tie kun ei merkkejä ole ettei autolla saisi ajaa ja muutamasta kohdasta piti pyöräkin repiä jalkasin yli kun oli liian pehmeetä. kukas muuten korvaa jos tietä ei ole mitenkään merkattu yks.tyis. tieksi ja tuonne joku autonsa jumittaa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Avo maasturilla ajaminen ilman ovia, laillistako? | vannika | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 12.08.2012 20:47 |
| Kulutuksen ero maan tiellä? Renkailla... | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.06.2006 12:33 |
| Ajaminen ilman takakardaania? | S-V | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 27.06.2005 22:44 |
| Ei pysy Bertta tiellä | Eskimo | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.11.2004 12:19 |
| Nuoriso Tiellä Turmioon! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:24 |