Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 28.12.2006, 15:52
Nasty Nasty ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.11.04
Sijainti: espoo, Finland.
Viestit: 201
Perusasetus

luulenpa tietäväni mitä tien pätkää tarkoitetaan ja tosiaan missään ei kielletä ajamasta sinne perille asti missä muistaakseni on puomi vai onkos merkki että moottoriajoneuvolla ajaminen kielletty .eikös sinne merkiin asti silloin saa ajaa vai pitääkö olla meedio että tietää ettei sinne saa ajaa?
maastopyörällä tuolla parivuotta sitten sompailin ja kattelin tuota että onpas ihme tie kun ei merkkejä ole ettei autolla saisi ajaa ja muutamasta kohdasta piti pyöräkin repiä jalkasin yli kun oli liian pehmeetä.

kukas muuten korvaa jos tietä ei ole mitenkään merkattu yks.tyis. tieksi ja tuonne joku autonsa jumittaa.







Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Avo maasturilla ajaminen ilman ovia, laillistako? vannika Tekniikka & Jutustelu 20 12.08.2012 20:47
Kulutuksen ero maan tiellä? Renkailla... offipete Tekniikka & Jutustelu 5 13.06.2006 12:33
Ajaminen ilman takakardaania? S-V Tekniikka & Jutustelu 15 27.06.2005 22:44
Ei pysy Bertta tiellä Eskimo Tekniikka & Jutustelu 13 16.11.2004 12:19
Nuoriso Tiellä Turmioon! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:24


Sivu luotu: 10:48 (GMT +2).