![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
Hilun turbottaminenSaatiin vm. 90 hiluxiin turbo laitettua (garret 3). Lähin koeajolenkille, ja auto veti ku unelma entiseen verrattuna. Ahtopaine mittarin putki oli jääny taitokselle ja suhis paineet ulos, ni ei tienny paljo oli vedätettäessä ahtoja, mut kiintee hukkaporttinen ahdin, ni ei pitäs olla ku alle yhden. Sain mittarin pelaamaan ni otti paikallaan ahdot 0,4. Sit uudelle koeajolenkille, ni öljynpainevalo ei sammunukkaan. Kansipahvi petti, ilmeisesti, kun työnsi pikkasen öljyä koneen etupäästä kannen välistä. Ja muistin koeajon jälkeen jälkikäynninkin, etten heti sammuttanu. Eli onko muilla ollu samoja ongelmia? Pitääkö laskee puristuksia? Tai onko tohon 2l2 koneeseen vahvempia kansipahveja? Nii ja huohotin putkenkin vedin suoraan maata kohti, pois imusarjalta ...ihanan kallista...
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilun kierroslukumittari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.09.2007 12:05 | |
| O: IFS hilun simpukka | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.06.2007 15:10 |
| Hilun laakeri | Rape | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.04.2007 21:35 |
| Hilun perä | Rape | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2007 21:27 |
| 2l-2:n turbottaminen? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.03.2005 13:47 | |