Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.11.2006, 11:24
tanet tanet ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.06
Sijainti: finland
Viestit: 115
Perusasetus

Hätäjarrutuksessa jarrujen pitää mennä lukkoon asti takanakin.Jos tarkoitettiin sitä että kenkä kuluu toisesta päästä,niin onko jarru yhdellä vai kahdella sylinterillä.Varsinkin yhden sylinterin jarruissa kuluminen toisesta päästä on ominaisuus ei vika.Useasti jarrun jumiminen johtuu liian tiukasta säädöstä.Kannattaa tarkistaa ja puhdistaa kaikki jarrun liikkuvat osat.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ:n takajarrut Tekniikka & Jutustelu 3 09.05.2008 17:40
JUTTU RUUTU lukkoon? Kelaperse Chit-Chat 67 31.03.2007 21:06
JUTTU RUUTU lukkoon? lukkoon? Kelaperse Chit-Chat 11 05.03.2007 18:58
etuperä kempin lukkoon Tekniikka & Jutustelu 17 30.10.2006 10:05
K10 takajarrut kateissa. SamiN Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2005 20:54


Sivu luotu: 06:17 (GMT +2).