Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.11.2006, 12:35
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Tuli sitten käytyä aamusta leimalla. Läpi meni muutamin huomautuksin:

- Toinen etuvilkku ei pelitä. Olisko lamppu palanut
- Pakoputkesta tulee yli 6 % häkää. Ilmeisesti ollaan sittenkin säädelty sitä kaasuttimen tyhjäkäyntiseosta. Täytyy ottaa ja säätää laihemmalle niin eiköhän se siitä.
- Ohjausvarren ja nivelen välinen pultti oli unohtunut löysälle, jolloin ohjauksessa oli liikaa klappia. Ilmankos auto vähän "haki" maantiellä ajolinjaa. Tuosta onneksi selviää pulttia tiukentamalla.
- Kaikki katolla olevat valot ovat laittomia, kuten oli jo tiedossa. Ei vaatinut niitä poistettavaksi mutta pakkohan hänen on asiasta tehdä huomautus rekisteriotteeseen. Katsastusmies oli kovin ymmärtäväinen harrasteautojen suhteen mutta lakiahan hänen täytyy noudattaa.

Eli ei mitään kovin ihmeellistä. Ensi viikolla uusintaan ja sitten kun leima on saatu niin pikapikaa Boggerit alle ja pöpelikköön.

Liikkuva jääkaappi rules....

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ 413 kaasarista ruiskuksi Racingrabbit Maasturiprojektit 97 26.03.2012 17:33
Blazerin tyhjä käynnistä. savlari Tekniikka & Jutustelu 0 02.04.2007 15:41
rangen kaasarista mch Tekniikka & Jutustelu 11 28.08.2006 14:10
Jeepin kaasarista riesaa Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 10 19.05.2006 11:11
miten tehdä vessassa käynnistä vieläkin hauskempaa Gazza Niksipalsta 0 14.05.2002 12:47


Sivu luotu: 18:34 (GMT +2).