Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.10.2006, 08:36
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Lainaus:
quote:
ei ole filtterissä vika ainakaan ja pumppukin tuntus toimivan sekä tekevän painetta.
Oletko mitannut paineita/milloinka vaihtanut suodattimen? Jos painetta ei ole täysiä arvoja, ei suuttimille mene isoilla kiekoilla tarpeeksi kakkua. Suuttimet? Mittaa niiden vastusarvot. Onko kaikissa samat.

Lainaus:
quote:kierros tieto tulee alasiimapyörältä. ilmeisesti läppämittari. ilmavuotoja ei pitäs olla.
Se kiekka-anturi voi olla myös sökö, tältä anturilta tulee todennäköisesti myös sytkätieto.

Ilmamäärämittarin vastusarvot kannattaa myös mitata. Kun läppää liikuttaa säätyykö vastusarvo tasaisesti. Nastat on todennäköisesti samat kuin Rankussa - aikalailla sama mittari. Katsopa täältä söörtsillä Range EFI käyntiongelmat. Jossain vaiheessa muistaakseni kirjoiteltiin noista vastusarvoista ja niiden mittauksesta.




-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.5EFI Vogue, 1986

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2L-t kierrokset? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 14 28.05.2006 04:23
dieselin kierrokset! battis Tekniikka & Jutustelu 4 24.05.2006 20:36
kierrokset jumii vesku.r Tekniikka & Jutustelu 8 23.08.2005 20:54
Kierrokset? Vuosimallit 1984-1996 1 19.05.2003 07:44
Ulosoton kierrokset Tekniikka & Jutustelu 0 09.04.2003 11:20


Sivu luotu: 05:19 (GMT +2).