Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.10.2006, 11:04
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

joo niin on mutta kun mulla on ns. uudemman mallin kone eli M40 ja se on sähköisellä ruiskulla joten rajoitin on moottorin ohjaus boxissa.


viime talvena mul oli E21 bemu ja siinä oli rajoitin pyörijässä, sitä oli helppo muokata. kirras vaan sitä jousta hieman niin rajoitin siirty n. 1000rpm ylemmäks.

___________________
osia saa ja mopolla
pääsee<img src=/smiley/buttrock.gif border=0 align=middle>
___________________
www.pahama.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2L-t kierrokset? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 14 28.05.2006 04:23
dieselin kierrokset! battis Tekniikka & Jutustelu 4 24.05.2006 20:36
kierrokset jumii vesku.r Tekniikka & Jutustelu 8 23.08.2005 20:54
Kierrokset? Vuosimallit 1984-1996 1 19.05.2003 07:44
Ulosoton kierrokset Tekniikka & Jutustelu 0 09.04.2003 11:20


Sivu luotu: 19:43 (GMT +2).