![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
joo niin on mutta kun mulla on ns. uudemman mallin kone eli M40 ja se on sähköisellä ruiskulla joten rajoitin on moottorin ohjaus boxissa. viime talvena mul oli E21 bemu ja siinä oli rajoitin pyörijässä, sitä oli helppo muokata. kirras vaan sitä jousta hieman niin rajoitin siirty n. 1000rpm ylemmäks. ___________________ osia saa ja mopolla pääsee<img src=/smiley/buttrock.gif border=0 align=middle> ___________________ www.pahama.com
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 2L-t kierrokset? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.05.2006 04:23 |
| dieselin kierrokset! | battis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.05.2006 20:36 |
| kierrokset jumii | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.08.2005 20:54 |
| Kierrokset? | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 19.05.2003 07:44 | |
| Ulosoton kierrokset | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.04.2003 11:20 | |