Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.10.2006, 20:51
kenni:n Avatar
kenni kenni ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.08.06
Sijainti: maa
Viestit: 608
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:Nopee neliveto päällä tosin ei suositella ajaan kauheesti yli 80km/h
Miksi? Mistä se nopea neliveto tietää kuinka kovaa ajetaan?

T, Antti
Jostain oon tällästä kuullu. Mutta niinku sanoit, tuskin se siitä hajoo.

Ja tuo mittariominaisuus on näemmä sitten muissakin cruisereissa ku BJssä. Mulla se arpoo aina ku käy tankkaan. Ihan yhtä hyvin vois olla hedelmäpeli pa-mittarin tilalla..



Edited by - kenni on 19/10/2006 21:55:40

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PT Cruiserista kokemuksia kellään?? Jare Chit-Chat 13 28.02.2010 21:00
M osia 3.0 td Land Cruiserista (KJ-95) tonnisata O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 24 23.10.2006 22:22
Keneltä puuttuu ovi land cruiserista? Jukkapoika Chit-Chat 7 24.08.2006 21:47
M: Land Rover 109 Land Rover 109 STW Nettiautossa O/M/V Ajoneuvot 0 23.08.2006 12:30
Pojat ei tykkää Land Cruiserista? Flugfiske Chit-Chat 1 07.05.2006 23:11


Sivu luotu: 20:56 (GMT +2).