Lainaus:
quote:
Näyttäs huohottimelta vissiin se pakollinen 1.5l?
Mites olisko noita trumpetteja ollut mahdollista kääntää hivenen porttaus vaiheessa vinoon niin että olis kartiot jääneet ehjäksi?
Näin olen nähnyt tehtävän. Tosin onko siitä suurta hyötyä vaivaan nähden ei ole tietoa?
Muuten verrattain siistiä työtä.
Mitkä noi venat on? entä ohjurit onko ns vakio kamaa vai "hakemalla" haettu? Mistä toi kaasuläppä on BMW?
|
Oishan nuo trumpetit kulmaan voinnut laittaa, mutta kun ei ollut jyrsin konetta käytettävissä (ois ollut mutta en osaa käyttää)
Niin porasin nuo ihan tavallisella miestä isommalla pylväsporalla ja 47mm poralla. Ja poralla noi on aika hankala tehdä kulmaan.
Ja se kulmaan istuttaminen ois varmaan maksanut hunajaa jossain konepajassa. Onneksi töissä oli mahdollisuus tehdä edes noin, säästyi nimittäin varmaan melkoisesti rahaa?
Kaasuläppä on sorvissa tehty, valmista läppää en löytänyt ton kokosta mistään tuohon hätään. Bemarissakin suurin oli 65mm. Jälkeen päin sain tiedon että jaguaarissa pitäis olla 71mm läppä? Mutta sekin on varmistamatta kun ei ole tarvetta toistaiseksi.
Venttiilit ja ohjarit on tilattu englannista suoraan RPIV8:lta, ne ovat 7,93mm varrella kun vakio on 8,72mm?
Mutta volkkarin venat saa istutettua rooveriin, pitus ok, varren paksuus 8,73mm, imu venttiilin lautanen pitäs pienentää 48mm:ristä 43mm:riin, pakoventtiili on suoraan 38mm. Lukot pitää ostaa lisäksi. Tarvittaessa voin laittaa lisä informaatiota nosita volkkarin venoista jos jotain kiinnostaa tehdä kunnon kannet. Toki niissä on enemmän työtä kun valmiissa, mutta hinnasta en tiedä? Ei kaus varmaan valmiiden hinnasta jää?