![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
kuinkas se nyt yhtäkkiä meni vai onko toi mersun pumppu uus asennus? jos ei uus niin epäilen kyllä likaisuutta jossain, tappiinkääntämisestähän noi ei muutenkaan tykkää. oikeestaan jos otat sen pystyakselin pois niin saathan samalla myös "rattiakselin" pois, laakerikehät vaan taitaa vaatia vadin alle poisotettaessa ja vassua takasinpäinlaittaessa, mut silloin näkisit sen "ohjausventtiilin" vai mikä sen nimi nyt oikein onkaan, kunnon. jos ne teflonirenkaat siinä rattiakselin alkupäässä on paskana, kusessa oot, niitä ei oo huoltosarjassa...(ainakaan allmakesin). jotenkin kuitenkin haisee siltä et toi pumppu antaa liikaa virtausta ja painetta joka ei mahdu läpi simpukasta tai sit paluulinjassa on joku orava poikittain, onhan letkut oikeinpäin?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:Rangen tehostettu simpukka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 03.09.2007 11:42 | |
| Rangen 4v-laatikossa (LT95) väärät öljyt | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 11.04.2006 20:13 |
| Rangen tehostimen öljyt | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.12.2005 01:14 | |
| Rangen A tuen pallonivel ja jakolootan öljyt | Rankku-76 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 17.11.2005 10:50 |
| Rangen transfer boxin öljyt | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.12.2004 00:11 | |