![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Takalavasta rälläköin lokasuojat pois. Lavaosa jätettiin alle, puhdistuksen ja "tervaamisen" jälkeen, tukemaan rakennetta. Vaikkei tuo 3mm alumiinilevy varmaan sitä ois tarvinnu... Tuollaisesta alumiini kulmalistasta tehtiin sitten kehikkoa lokasuojille jne. Alumiinilevyt pultattiin noihin kehikoihin, sellaisilla pyöreäpäisillä mitälie pulteilla. Tiiviste liimat vain väliin. Enpäs tiedä saiko tuosta selvää...noh Ai joo... siis noihin lokasuojiin jätin sen verran alkuperäistä peltiä tuonne eteen ( se viisteosuus ) ja taakse, mihin sai noita alumiinikulmalistoja pultattua tukevasti.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:LJ rojekti | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 15.06.2008 15:37 |
| töpöhiluski rojekti | Holle | Maasturiprojektit | 47 | 13.01.2008 15:48 |
| Hilu Rojekti | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.05.2006 11:10 |
| M: Traktori vaikka pihatöihin!!/LINKIT KUVIIN | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 23.12.2005 20:53 |
| levyt taakse bj40,linkki hdj 80 periin? | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 05.09.2005 16:29 |