![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
No ite oon jo muutaman vuoden patrollilla ajellu, 35 kanssa ja kestäväksi/ hyväksi ratkaisuksi muiden paikallisten nissan kuskien kanssa olemme todenneet että taka-perän kitkalukkoon vaan yhet ylimääräiset kitka levyt lisää. Kestää varmasti pidempään kivikossakin kuin kemppi, mutta on lähes 100% lukko ja antaa kuitenkin siinä ihan kovimmassa rytkäyksessä sen verran periks ettei hajoo. Eessä on ollu ihan normaali alkuperäinen tasausp. lukko, sinnekkin kyllä ois hyvä vaikka paineilma lukot tms. mut ei vaan vielä saannu aikaseks hommattua semmosia.
Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: HJ-60 -88 100% lukot | juhasiren | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 10.06.2007 23:42 |
LJ:n lukot? | tojotojo | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.01.2007 20:51 |
Kam lukot ? | RST | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 21.11.2005 22:00 |
HJ:n lukot...? | asko | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.12.2004 19:14 |
lukot | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.05.2003 19:44 |