![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kahden 24 tunnin kisan "huimalla" kokemuksella sanoisin että vahikoriski ja todennäköisyys virheliikkuihin alkaa kasvaa ainakin omalla kohdalla 18 tunnin jälkeen. Jostain syystä tulee tehtyä niitä virhe laskelmia aamuyöstä ja sitten sattuu ja/tai kolisee. Vaikka 36 tai 48 tuntia kuulostaa ihan mukavalta haasteelta niin en ole yhtään varma onko se siis enää osallistujille kovinkaan turvallista. Toisaalta pakolliset tauot vaikka 2 x 4 tuntia 48 tunnin kisassa saattaisivat hyvinkin tasottaa riskin kasvua. MUTTA jos joku päättäisi järjestää 48 tunnin offimaratonin niin todennäköisesti lähtisin kuitenkin kokeilemaan ![]() Ja olisihan se mukavaa nähdä montako liikkuu vielä viimeisten tuntien aikana.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
kisojen kesto 24h vai jokin muu? | Ossi_p | Tapahtumat | 18 | 22.10.2005 17:37 |
Porttalien kesto?? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.09.2005 09:06 | |
MTR:n kulutuksen kesto? | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 13.03.2005 12:31 |
Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |