![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Matalammat taitavat puristuksetkin olla kuin 2H:ssa, tämä lienee suurin tekijä. Eikä siihen ole juuri mitään muita oikeasti toimivia ratkaisua kuin uudet, korkeammat männät, mekaaninen ahdin tai ilokaasulaiteet, joilla kaikilla tuodaan kammioon enemmän happea polttoaineen polttamiseen.
Tietysti yksi ei niin mahdoton vaihtoehto olisi metsästää jostain uudemmasta ja sopivan tehoisesta (n. 200 hv?) Saksan ihmeestä mjuuttuvageometrinen ahdin ja askarrella siihen sähkösäädön tilalle hukkaportin kalvo, näitähän on jo useampia tehty Suomessakin. Ei kyllä auta ihan tyhjäkäynnille mutta madaltaa varmasti ahtojen nousun kynnyskierroksia. Tai sitten on vain siirryttävä B-sarjaan... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä öljynpaineet Patrollin tyhjäkäynnille? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 23.03.2008 22:17 |
HJ61 jarruilta levyt irti, mutta miten? | hamaBJ40 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.06.2007 18:00 |
lisää jarru ongelmia!!!!!!(HJ61) | Heikki L | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 11.05.2007 23:36 |
35x12,5-15 -renkaat HJ61:een, mutta miten? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.03.2007 13:41 | |
HJ61:een lisää potkua? | Sleeper | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 22.03.2004 00:02 |