Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 13.08.2006, 23:28
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Matalammat taitavat puristuksetkin olla kuin 2H:ssa, tämä lienee suurin tekijä. Eikä siihen ole juuri mitään muita oikeasti toimivia ratkaisua kuin uudet, korkeammat männät, mekaaninen ahdin tai ilokaasulaiteet, joilla kaikilla tuodaan kammioon enemmän happea polttoaineen polttamiseen.

Tietysti yksi ei niin mahdoton vaihtoehto olisi metsästää jostain uudemmasta ja sopivan tehoisesta (n. 200 hv?) Saksan ihmeestä mjuuttuvageometrinen ahdin ja askarrella siihen sähkösäädön tilalle hukkaportin kalvo, näitähän on jo useampia tehty Suomessakin. Ei kyllä auta ihan tyhjäkäynnille mutta madaltaa varmasti ahtojen nousun kynnyskierroksia.

Tai sitten on vain siirryttävä B-sarjaan...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mistä öljynpaineet Patrollin tyhjäkäynnille? IsoA Tekniikka & Jutustelu 26 23.03.2008 22:17
HJ61 jarruilta levyt irti, mutta miten? hamaBJ40 Tekniikka & Jutustelu 5 06.06.2007 18:00
lisää jarru ongelmia!!!!!!(HJ61) Heikki L Tekniikka & Jutustelu 32 11.05.2007 23:36
35x12,5-15 -renkaat HJ61:een, mutta miten? Tekniikka & Jutustelu 8 25.03.2007 13:41
HJ61:een lisää potkua? Sleeper Tekniikka & Jutustelu 22 22.03.2004 00:02


Sivu luotu: 00:06 (GMT +2).