Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.08.2006, 18:42
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kannattaa vaihtaa toinenkin akku samantien.
Ainakin mulle on väitetty että vanha akku uuden rinnalla syö sen uudenkin aika äkkiä.

Note! This message was posted anonymously!
Anonyymin kertoma pitää muuten paikkansa, sanoisin että on 100% faktaa. Kannattaa vaihtaa se toinenkin akku juuri samanlaiseen, kuin se uusi on (samasta kaupasta hakee toisen samanlaisen). Useamman akun systeemissä pitäisi akut vaihtaa aina kaikki kerralla samanlaisiin, koska jos vaihtaa vain yhden, on se uusikin akku sippi kohta lopullisesti. Tässä on käytännössä sama, onko akut sarjaan (12V+12V=24V) vai rinnan (12V) kytkettyinä. Vanha tavallaan syö sen uuden, kuten Anonyymi kertoi.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiacen hehku/latausongelma Tekniikka & Jutustelu 10 30.11.2010 21:18
Outo latausongelma SKO Tekniikka & Jutustelu 5 08.11.2010 07:18
UAZ Latausongelma Ricambi Tekniikka & Jutustelu 15 30.10.2010 21:14
Bertan latausongelma pecosbill Tekniikka & Jutustelu 12 31.10.2005 11:29
bj40 latausongelma Rojota Tekniikka & Jutustelu 4 22.09.2005 20:06


Sivu luotu: 13:27 (GMT +2).