![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Toi Orbitroolin ja mekaanisen yhdistäminen ei muuten toimi...
Mutta normaali simpukan ratinakselin väliin voi asentaa venttiilipaketin jolla ohjataan erillistä sylinteriä. LandRovereihin myydään em. mainittua jälkiasennustehostinta. Esim Saab 99:n tehostetusta hammastanko-ohjauksesta saa moisen venttiilipaketin rälläköityä irti. Venttiilipaketista lähtee ulkoiset putket hammastankoon. Näihin putkiin voi kytkeä isomman sylinterin. Ja vielä herkkyydestä: Se riippuu vain venttiilipaketista eli millä momentilla venttiili aukeaa pumpulta sylinterille. Tehostimen tuotolla (= pumpun välityssuhde) tai painerajoitinventtiilin säädöllä ei herkkyyteen ole merkitystä. T Pasik Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj:n ohjaus? | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.04.2007 18:53 |
hj ohjaus tehostin | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.11.2005 20:18 | |
bj:n ohjaus | kristian | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.06.2005 19:42 |
sj:n ohjaus? | Turboic | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.12.2004 12:59 |
Orbitrol ohjaus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.03.2004 15:28 |