Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.07.2006, 21:25
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

ei kannata sen takia jättää ostamatta, avaat ja laitat ne umpinaiseks, (siis että on päällä koko ajan). palstalla on jossai searchia käyttämällä iha hyvät ohjeistukset siihen hommaan... ja jos olet todella uusi näissä hommissa niin napalukkojen täydellisellä lukitsemisella lukitset etu vetarit pyörimään koko ajan, eli sulla pyörii nokka mukana takavedollakin ajettaessa. siitä ei ole oikeastaan mitään haittaa ja voiteleepa etuperää koko ajan, ja jos on tarvetta ajaa nelikolla niin ei tartte aina olla renkaiden luona rassaamassa niitä lukkoja päälle... esim talvella tai sateessa. ja eipä tuo taida katsurille kuulua miten pelaa

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: SOA PATROLLI simmerman O/M/V Ajoneuvot 9 27.11.2007 20:01
O:Patrolli komu O/M/V Ajoneuvot 6 10.08.2007 01:14
M:Patrolli-81 Hemi O/M/V Ajoneuvot 10 26.07.2007 11:24
M:Patrolli -Epeli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.06.2007 16:34
-88 3.3 TD patrolli, gonzo76 O/M/V Muut 0 08.03.2005 00:43


Sivu luotu: 07:31 (GMT +2).