![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ei kannata sen takia jättää ostamatta, avaat ja laitat ne umpinaiseks, (siis että on päällä koko ajan). palstalla on jossai searchia käyttämällä iha hyvät ohjeistukset siihen hommaan... ja jos olet todella uusi näissä hommissa niin napalukkojen täydellisellä lukitsemisella lukitset etu vetarit pyörimään koko ajan, eli sulla pyörii nokka mukana takavedollakin ajettaessa. siitä ei ole oikeastaan mitään haittaa ja voiteleepa etuperää koko ajan, ja jos on tarvetta ajaa nelikolla niin ei tartte aina olla renkaiden luona rassaamassa niitä lukkoja päälle... esim talvella tai sateessa. ja eipä tuo taida katsurille kuulua miten pelaa Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: SOA PATROLLI | simmerman | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 27.11.2007 20:01 |
| O:Patrolli | komu | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 10.08.2007 01:14 |
| M:Patrolli-81 | Hemi | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 26.07.2007 11:24 |
| M:Patrolli | -Epeli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.06.2007 16:34 |
| -88 3.3 TD patrolli, | gonzo76 | O/M/V Muut | 0 | 08.03.2005 00:43 |