![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kuumailmapuhallin toimii paksumpiin teippeihin hyvin mutta ohuemmat "painatetut" teipit ei oikein oo siitä moksiskaan. Noi toffee/vaniljalaikat pelaa ihan hyvin mutta kuluu tosiaan pirun nopeesti jos sillä lähtee ehjää tarraa kiillotteleen pois.<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Linssitarroihin ja kohomerkkeihin on hyvä konsti hinkuttaa ne irti ohuella siimalankalla. Grillin sytytysneste toimii hyvin liimajälkien poistoon. ____________________________ VAZ 2121 Niva SORONÓ Off-Road Team #1 Mansen Maasturi Club toveriniva@kotikone.fi Edited by - ToveriNiva on 14/06/2006 01:17:33
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pronssiholkin irroitus | Tumppi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.04.2007 20:28 |
| Hj/jakiksen irroitus.. | Heikki L | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.10.2005 20:05 |
| Bj:n takavetarin irroitus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.04.2005 18:39 |
| Lasien irroitus? | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.11.2004 11:28 |
| Tulppien irroitus? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.09.2004 21:01 |