![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä tulee poiskin.Painoa on vain 1700kg bussi versiossa ja pakussa on vielä vähemmän. Siinä missä hojo on uponnut kiinaan niin syncro vaan on ja pysyy pinnalla. Missä muussa autossa on henkilöauton ajoominaisuudet,pakettiauton tilat ja maasturin ominaisuudet. Laillista kuormaa saa vetää 2500kg. Maasto ominaisuudet on täydelliset vakioksi. Ja silloin 80 luvulla TM testissä se oli ainoa joka selvitti ominavuin helsingissä armeijan ajoharjoitteluradan. Ainoa huonopuoli on viscon kestävyys. Mutta muuten on hyvä ja jaksaa vetää isoja kuormia. Vaunu perässä satasella menee alta 15 litran että ei se bensan kulutus niin suuri ole kuin joku arveli. Ja maavaraa on niin kuin kuvista näkyy. Syncro on hyvä autovalinta.
Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uuden Defenderin maavara? | raw | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.05.2008 20:54 |
Korotettu maavara! | marqs31411 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 05.03.2007 21:32 |
O: Dana 44 korkeampi murikka | sjeeppi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.07.2006 06:09 |