![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mullon kans bertassa hoijakan akselilla ne järeämmät mallit, joista pitii ajaa se kaulus pois.
Muuten ei olisi sopineet kun ovat hieman "pidemmät" pronssiholkin kohdalta. Aikalailla sai silti pirralla pesää avartaa että menivät sisään. Vielä nipussa vaikka vähän kokeilin lukko päällä niitä kurittaa helatorstaina...kop kop. ____________________________________ - jm OffRoad Kainuu, SLCK #110, Komk OffRoad team |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: 460 G:n Murrokset | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 11.04.2008 06:18 | |
HDJ:n murrokset | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 29.11.2007 10:46 |
vahvistetut murrokset | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.09.2007 20:53 | |
Mersun murrokset? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.07.2007 16:45 | |
M:Vitaran Murrokset | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.04.2007 08:14 |