![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#40
|
||||
|
||||
![]()
PU-puslat ovat ihan samanpituisia kuin alkuperäisetkin, mutta rakenne on erilainen.
Jos tukivarsien kiinnityskorvakkeet ovat alkuperäisiä leveämmällä, niin väliin tarvitaan soviteprikkoja. Ilmeisesti näitä on tarvittu jo alkuperäispuslillakin. PU-puslien laipat kestävät yleensä hyvin. Tukivarren on niidenkin kanssa päästävä pyörimään rungon puoleisessa korvakkeessa, jottei tämä rajoita joustoa. Tossa näkyy Series-lantikan jousien PU-puslia: ![]() T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sähkökaavion etsintää Kunnossa kiitos vinkeistä? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 31.01.2009 12:16 |
BJ40 etu iskarien pituus? | päne | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.01.2008 09:49 |
Ikkuna-avaimen etsintää? | Shuttle | Chit-Chat | 0 | 03.01.2007 01:28 |
iskarien kiinnikkeiden modaus? | Dojo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2006 17:04 |
Iskarien/jousten pituus | Dojo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.07.2005 18:37 |