![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kansi halki jos ei kylmänä jaksa käydä kuin 3:lla ja lämpösenä vasta tulee 4:s mukaan. Edit: Saattaa olla myös venttiili vika __________________________________________________ ___________ Toyota HJ60,Differential Locks, Super Swampper TSL 33", Winch. Edited by - NymiS on 26/05/2006 14:45:42
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: BJ:n moottorin kumityyny(jä) | pecosbill | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 22.09.2014 18:19 |
| 2L-T moottorin numero? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.03.2006 10:49 | |
| LJ-70:n moottorin voimistaminen... | VMK | Chit-Chat | 3 | 27.11.2005 00:47 |
| Moottorin numero? | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.11.2005 20:59 |
| M: Lj:n moottorin osia | kivinen | O/M/V Muut | 0 | 27.10.2005 10:00 |