Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.05.2006, 13:45
NymiS NymiS ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 01.04.05
Sijainti: ........
Viestit: 784
Perusasetus

Kansi halki jos ei kylmänä jaksa käydä kuin 3:lla
ja lämpösenä vasta tulee 4:s mukaan.

Edit: Saattaa olla myös venttiili vika

__________________________________________________ ___________
Toyota HJ60,Differential Locks, Super Swampper TSL 33", Winch.

Edited by - NymiS on 26/05/2006 14:45:42

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: BJ:n moottorin kumityyny(jä) pecosbill O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 22.09.2014 18:19
2L-T moottorin numero? Tekniikka & Jutustelu 7 04.03.2006 10:49
LJ-70:n moottorin voimistaminen... VMK Chit-Chat 3 27.11.2005 00:47
Moottorin numero? jansku Tekniikka & Jutustelu 4 09.11.2005 20:59
M: Lj:n moottorin osia kivinen O/M/V Muut 0 27.10.2005 10:00


Sivu luotu: 16:32 (GMT +2).