![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
|||
|
|||
|
minkäs verran on kestävyydessä eroa mogin kapeilla ja leveillä valuperillä??? ja sit verrattuna kapeisiin peltiperiin??? tietääkö jare. ku itsellä on tulossa 411 kapeat valuperät sbc(dynossa 396hv ja 675nm) ja 39,5" bokkerit....onks paljon heikommat leveisiin verrattuna?
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mitkä akselit pajeron alle? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.12.2007 10:53 |
| mitkä akselit chevy pikup:piin? | taksi24h | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 15.01.2007 22:51 |
| Huutokauppa Hj lukko-akselit mukaan 2. akselit | finvalp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 06.09.2006 13:37 |
| Mitkä akselit?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 15.12.2004 13:52 |
| Mitkä akselit | tare | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.07.2004 11:41 |