Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.04.2006, 21:08
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ainakin Wrangleriin ja Grand Cherokeehen laitetaan automaattiöljyä
jakolaatikkoon. Täytyy sen sitten siellä voidellakin.

Just do it!
Joo mutta ne onkin jeeppejä.
bj:iin askissa on muutama "pronssinen" liukulaakeri ne siellä varmaan ei tykkää hyvää tosin niitä on paljon automaatti askeissakin!!
No täytyy pistää omat molempiin niin on varmaan helpoin...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Öljynvaihtopumppulla jakolaatikkoon voiteet Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 28 09.02.2014 15:45
Sisu a-45 / proton jakolaatikkoon räjäytyskuvia? farmari Tekniikka & Jutustelu 5 12.08.2007 14:50
O: Suzukiin ARB-lukko ja välitykset jakolaatikkoon JER81 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 06.08.2007 16:35
LJ:N jakolaatikkoon välityksiä TML Tekniikka & Jutustelu 3 24.04.2005 05:51
automaatin sovitus bj jakolaatikkoon SoSo Tekniikka & Jutustelu 5 14.04.2005 05:42


Sivu luotu: 20:35 (GMT +2).