![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jos korkeusero pää ja työsylinterille on liian suuri, niin täytyy ilmata työsylkältä pääsylinteriin päin. Ilmakuplat kulkee helpommin ylös kuin alas. Esim. etujarrusatulan ilmausnipalta letku työsylinterin nippaan ja nipat auki. Jarua pumppaamalla nestettä täytetään työsylinterille ja nestepinta nousee ylös ja ilma siinä mukana.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ 60 + kytkin | HojoAna | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 20.09.2010 13:28 |
Ongelma Rangen 4v lootan jakovaihteiston kanssa | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.03.2006 21:11 |
Rangen kytkin | leivinuuni | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.01.2006 10:38 |
Rangen kytkin jumissa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.01.2006 21:58 | |
Rangen kytkin lerpahti ! | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 27.08.2005 10:17 |