![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kiihdytysautoissahan noita huohotuksia tupataan laittaa tuohon "nysään" eli siihen putkeen, jota pidempänä versiona siis pakoputkeksi kutsutaan. Mutta kyllä niissä, myötäsuuntaisesta liitoksesta huolimatta, käytetään takaiskuventtiiliä. Ilmeisesti siksi jos esim koneessa sattuu joku problem ja lyö kovan paukun putkeen niin ei pääse ampumaan liekkejä väärään suuntaan.
Ja kyllä tuo pakoputki olis varmaan hyvä sijoittaa/suojata niin ettei pahoja kolhuja pääse helposti syntymään. Vaikkei olisikaan huohotusta kytketty niin kyllä moottori tykkää yhtä huonoa jos menee putki ryttyyn. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2l- koneen huohotus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.10.2007 23:05 | |
Bilteman joustokäyrät pakoputkeen, miten kestää? | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 16.10.2007 14:43 | |
LJ:n koneen hinta | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2006 22:21 |
Perien ja laatikon huohotus kymysys | Pörö | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.05.2006 19:27 |
2L koneen rengastus | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.11.2005 21:44 |