Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 15.04.2006, 09:43
blazoffer:n Avatar
blazoffer blazoffer ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: Sipoo
Viestit: 802
Perusasetus

Kiihdytysautoissahan noita huohotuksia tupataan laittaa tuohon "nysään" eli siihen putkeen, jota pidempänä versiona siis pakoputkeksi kutsutaan. Mutta kyllä niissä, myötäsuuntaisesta liitoksesta huolimatta, käytetään takaiskuventtiiliä. Ilmeisesti siksi jos esim koneessa sattuu joku problem ja lyö kovan paukun putkeen niin ei pääse ampumaan liekkejä väärään suuntaan.

Ja kyllä tuo pakoputki olis varmaan hyvä sijoittaa/suojata niin ettei pahoja kolhuja pääse helposti syntymään. Vaikkei olisikaan huohotusta kytketty niin kyllä moottori tykkää yhtä huonoa jos menee putki ryttyyn.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l- koneen huohotus Tekniikka & Jutustelu 0 27.10.2007 23:05
Bilteman joustokäyrät pakoputkeen, miten kestää? Tekniikka & Jutustelu 12 16.10.2007 14:43
LJ:n koneen hinta Mikko Virtanen Tekniikka & Jutustelu 6 28.08.2006 22:21
Perien ja laatikon huohotus kymysys Pörö Tekniikka & Jutustelu 3 16.05.2006 19:27
2L koneen rengastus _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 2 14.11.2005 21:44


Sivu luotu: 06:00 (GMT +2).