Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.04.2006, 17:48
Traveler Traveler ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.10.05
Sijainti: Järvenpää, Finland.
Viestit: 378
Perusasetus

Jostain tehtaan manuaalista muistan lukeneeni että voi käyttää 50/50
peräöljyä/vaihteistoöljyä. Kuormasta tuli mieleeni "se akseli mikä pitää irroittaa kun vaihtaa rangeen LR110 välitykset" eli tämä akselihan on aika usein rotansyömän näköinen, johtuneeko öljynpuutteesta vai kovista pintapaineisra?
"4t-Moottoripyörissä" ei käytetä auton moottoriöljyä koska vaihteisto on samassa, käy mm. yllä mainittu ilmiö.
Mutta sekin on lohduttavaa että oli/on edes jotain öljyä.

Aina löytyy jostain eskimo selittämään nigerialaiselle miten lämmönkanssa pärjää.

Pirates of Tuusulanmeri #2

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen simpukka oksensi öljyt mäelle! Watti Tekniikka & Jutustelu 15 14.09.2006 12:08
Rangen tehostimen öljyt Tekniikka & Jutustelu 7 02.12.2005 01:14
Rangen A tuen pallonivel ja jakolootan öljyt Rankku-76 Tekniikka & Jutustelu 17 17.11.2005 10:50
KALENTERISSA VÄÄRÄT PÄIVÄMÄÄRÄT??? Tapahtumat 2 13.04.2005 05:42
Rangen transfer boxin öljyt Tekniikka & Jutustelu 5 18.12.2004 00:11


Sivu luotu: 21:08 (GMT +2).