![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
rattaiden kama samaa mitä valmet käyttää lootissa/jakiksissa,karkaisu on hoidettu putiikissa joka tekee pelkkiä karkaisu hommia näin mulle on ainakin kerrottu. jenkkien tekeleissä on ollut vähän samaa ongelmaa niin jakiksen rattaissa kuin perä välityksissä että osa on "pehmeetä peltiä" ei kuitenkaan mitään negatiivista viellä ole kerennyt kuulua kun toi "äännähtely" ,hintaa kuitenkin sarjalla on jonkin verran. sarjaa taidetaan myydä tällä hetkellä asennettun eikä asenna itse sarjana jos olen oikein ymmärtänyt. . . . . ![]() ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
aw automaatin liittäminen dana 20 jakikseen | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.11.2007 11:43 | |
O: jeepin jakikseen osia | jeepisti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 28.09.2006 12:45 |
bj40 jakikseen 2.8 vinohampaiset (kuvia) | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 06.08.2006 09:45 |
M: Voiman ulosotto D20 jakikseen | JERKKU | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.05.2006 21:36 |
kuka tekee tojon jakikseen välityksiä. | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.09.2004 09:24 |