Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 23.03.2006, 07:48
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quote:Mikä tuossa on jujuna?
Kun pakosarjan laipan paksuus lämmetessään muuttuu joitakin kymmenesosamillejä, niin lyhyt pultti kiristyy ja löystyy, kun se ei pysty venymään mukana, jolloin sen puristusvoima vaihtelee paljon.

Pitkä pultti näkee suhteessa paljon pienemmän liikkeen ja puristusvoima pysyy lähes vakiona.

Samaa tekniikkaa käytetään kannenpulteissa, kiertokangen ja runkolaakerien kuppien pulteissa. Uusien koneiden kannenpultit ulottuvat yleensä kannen päältä runkolaakeripukkeihin saakka. Pidemmät raapisivat jo maata


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:huutukaupalla peltisarja ja tupla kaasari Suzukisj410K O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 19.05.2008 13:27


Sivu luotu: 23:21 (GMT +2).